Glassträning!

I onsdagskväll blev det hemmamatch, förlust med 3-1. Men det var godkänt! Några turmål och sen var det avgjort....

Igår blev det havet med Anna. Goooode skönt! Badade, solade och fikade =) Kycklingpaj där till middag. Sen blev det hem och träning, (glasssss!) haha. Jag och Anna "tränade", båda tränarna var där och sen Linda som inte kunde träna. Haha. Vi sprang lite, sen lite boll och sen glass på Ica! Haha =) Sen hem, dusch, sen Anna, chips och juice. Efter det mötte vi upp Emil, for ut. Oskar kom. Sen kom Tove, Marcus, Lillen, Lisa och Malin =) Alla vi, utom Lillen, Lisa och Malin for till Tove på saft/kaffekalas. Sen samhället och sen hem till sängen.

Vakna utvilad imorse. Hade tänkt sola men solen gick ju i moln omvartannat. Pappa kom hem, vi åt lunch. Sen drog jag på mig bikinin. Lägger mig på studsmattan. Fetaste molnet skymmer solen. Ligger optimistiskt kvar och tänker att solen kanske tänker dyka upp. Men nej. Nu ska jag dra på mig kläder och gå till Anna.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0