Lunchtime.

Blev Emma igår. Först som sagt en tvärsväng till ÅMS där vi bara snabbt gick igenom programmet. Ska dit nästa tisdag då allt ska göras i ordning inför tävlingen. Sen for vi hem till mig och gjorde inget speciellt egentligen. Pratade mest =) Sen for vi förbi samhället och vidare hem till Emma. Fikade där. Mackor, melon och vindruvor, mummma. Sen blev det datorn och massa prat, hähä. Sen efter tolv cyklade jag hem.

Vaknade av väckarklockan imorse halv 10. Klev upp, klädde på mig och for ut och sprang i 20 minuter. Sen tog jag 5 minuter på studsmattan. Men hjälp så omotiverande det är att springa själv! Istället för att bli peppad av någon annan bråkar tankarna med varann i huvudet. "Du kan stanna och andas tvärt Therese!" Och den andra sidan. "Nej, spring, du vet att du orkar!" Haha... Inte lätt. Sen tog jag en dusch och nu sitter jag här. Ska snart värma lite lunch som mamma har gjort åt mig. Sen idag ska jag vara med Anna =) Får se vad vi hittar på för nåt.

Så, ha en bra dag!


Jag vill ha riktigt varm sommar och åka båt och bada....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0