Packning.

Kvällen har, som jag tidigare nämnde, bestått av packning och Anna. Däremot blev det ingen springtur. Jag, Anna och pappa for ut med båten och hade tänkt springa efteråt, men då kom ett åskväder in, så vi bestämde oss för att skippa det. Vi har sett på tv och suttit vid datorn istället =) Har nog lagt fram allt nu och fått några samtal från både Emma och Madde. Haha.

Imorgon 07.05 går bussen, så det blir tidig morgon. Ska ta en varm, skön dusch nu och sen söka upp sängen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, jag kände mig lite halvt nördig när jag vinkade till dig, men den här gången såg du det iaf! :D

2009-08-10 @ 21:45:03
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0