Pain.

Träffade inte syster och Mia i fredags.. Dom sov så ;p Var istället med Madde och åkte bil hem med hon och hennes syster. Lite skönt kanske. Fredagkväll for jag och Emma ut på folkracebanan och tog anmälan till 9. Sen sov jag hos Emma. Folkrace igår gick bra. Förutom då det blev knas med finallistorna. Snacka om panik...... Men det löste sig. Sen for jag till Emma. Fick middag där och sen låg vi bara och prata på hennes rum =) Sen for jag hem och gjorde mig i ordning och efter många om och men blev det tillslut dansgalan med Madde och Sofia. Var väl hyfsat värt det men när man äntligen kom hem efter att ha varit vaken i 21 timmar i sträck så var det nååågot skönt att sova. Sofia sov hos mig och sen imorse for hon hem kring 12. Jag åt lunch och packade, sen cyklade jag till Lappvallen där laget var. Vi bytte om och sen åkte vi till Vilhelmina. Spelade. Fick en ordentlig smäll på låret efter att ha krockat med en tjej i full fart. Riktigt ont. Låg på sidan av plan halva första halvlek. Lindade sen, gick mest igenom andra och sen duschade vi , for på OK och sen hem. Hoppas på att slippa lårkaka.. Har ätit midddag, gjort lite skoljobb och ätit vindruvor. Ska sätta mig framför tvn en stund nu. Sen ska jag ta en alvedon och sova! Skola imorrn...

Puss och gonatt.

Kommentarer
Postat av: madde :)

;(

2009-09-04 @ 18:31:54
URL: http://maadddea.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0