Strömlöst.

Har nyss vaknat. Försökte starta datorn. Det gick inte. Jag rekade på alla kontakter, men det funkade ändå inte. Tänkte jag skulle ta lite fika istället. Ville göra varma mackor, men ugnen gick ju inte att starta. Ville rosta en macka men brödrosten gick ju inte igång. Och sen ville jag ha en sån här som det är på bilden här nere. Men den gick ju inte igång heller. Och så gick det upp för mig att strömmen hade gått.. Haha. Men den kom efter ett tag, så nu äter jag typ världens godaste frukost =)

MUUUMS.

Var med Anna och Madde igår. Vi såg på My new BFF och sen Hajen 3. Kring tolv gick jag och Anna en liten sväng och sen hem till mig igen och fikade. Sen följde jag hon en bit hem på vägen, i mörkret. Jag blir så jävla arg när dom inte kan ha gatulysena tända. GRRRRR.... Haha, vi sprang iaf när vi hade skiljts. Vi prata i telefonen och båda hade typ 1% ström kvar på telefonen. Haha. Min dog just när jag kom innanför dörren.

Nu kommer lite bilder. (Alla bilder är klickbara).

ORKANORA! HAAHHAAHAHAHAHAAHAHAH
Min goding!
Goooaste =)
Vet inte om det syns, men det är iaf en mosad groda, hähä

Kommentarer
Postat av: lisa

sv; du är! :)

2009-08-05 @ 12:10:11
URL: http://lizzh.blogg.se/
Postat av: anna

åhh orkanora!;D

sööt mia:)

2009-08-05 @ 12:41:07
URL: http://noordiin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0