Therese....

....är hemma igen! Känns otroligt skönt. Men jag har haft en underbart rolig vecka =) Ni är grymma brudar! Orkar tyvärr inte berätta om veckan just nu. Men imorgon efter våran bortamatch mot Dorotea så kanske jag ska försöka hinna med det, och samtidigt lägga upp dom få bilder jag faktiskt tog..

Som sagt match imorgon.  Ska försöka få en GOD natts sömn, och sen tagga så gott det går. Ska nog prova något nytt imorgon på matchen så det blir nog spännande;) Sen ska ju Anna också va med en stund, vilket gör mig SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad!!!! =)

Time's changed, people's changed. Vad hände med dig liksom?


Vad gör man när det känns som att man faktiskt inte passar in någonstans? Vet inte vad som händer.

Kommentarer
Postat av: anna

hahah du äe sötast! ;d

2009-08-14 @ 21:42:18
URL: http://noordiin.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; haha! :)



var verkligen inte meningen att göra illa dig på matchen, för visst gjord ja illa dig? ;o

kändes iaf som de ;p haha

2009-08-16 @ 16:34:39
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha bra!

haha men herregud, det kändes as töntigt!

jag skulle precis kliva upp och då blåste hon om att det blev frispark, jag gjorde inte ens illa mig?

jag ramlade på knä, haha!

2009-08-16 @ 19:14:25
Postat av: lovisa

woops namnet :]

2009-08-16 @ 19:14:41
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0