Åker hem.

Åker hem om typ 35 minuter. Har sjuk huvudvärk och mår allmänt dåligt.. Förhoppningsvis blir det bättre tills imorrn. Match ju.. Var ute och sprang igår, för att få igång kroppen igen. Märks att man inte ha träna på ett tag nu. Liksom tredje gången jag springer sen vi fick sommaruppehåll... Inte okej. Men men.. Sen har jag ju inte haft en riktig fotbollsträning sen sommaruppehållet så blir spännande att se hur det går imorgon. Men nu blire som vanligt igen då jag inte kommer resa bort mera innan skolan, förutom 5 dagar till Göteborg med drilltjejerna, kommer bli riktigt skoj! =)

Okej, nu är det bara en halvtimme tills bussen går. Dags att göra sig i ordning.

Ikväll blir det Anna, toppeen =)

Som sagt, göra sig i ordning var det. Vi hörs sen. Puss.

Kommer sakna syster och Mia.....

Kommentarer
Postat av: mariiiiia

måste du säga när vi har match!?!?!, iaf när de är hemma.... jag hatar publik!!!!!!!!!!!

En gång till och jag skippar matchen...!

så känns de just nu!



puss therese tycker om dig ändå, förutom när du gör så här!!!

2009-08-04 @ 18:50:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0