Mixxxxx.

Förlåt, men nu är jag faktiskt riktigt jävla irriterad! Omogen kan du vara själv. ")(¤)=(#)(%)&=`?Q"="`!!!!!!!!!! Jävla pucko...

Alltså, ni får fan ursäkta men jag blir så jävla förbannad.



Så, skit samma... Jag saknar dom gamla tiderna. Än fast allt går toppen i Lycksele med min nya klass, mina nya lärare och mitt nya schema. Ska jag vara ärlig är jag en sån person som har svårt att lämna gamla tider bakom mig. Vill helst att allt ska vara som det brukar. Är faktiskt smått rädd för det nya och okända. Detta kanske kan bero på att jag har ganska dålig självkänsla, än fast det inte alltid syns. Är rädd att jag inte ska bli accepterad och trivs därför bäst med folk jag känner. Är rädd att folk ska snacka skit om mig, tycka illa om mig eller vara sura på mig av någon anledning och försöker alltid göra allt för att duga till åt alla håll. Tyvärr räcker det inte alltid, och misslyckandet är ett faktum. Men det är bara att bita ihop, och så har det alltid varit...

Vet faktiskt inte varför jag just skrev det här. Men det är så skönt att få skriva av sig..

Som sagt.. Hur som helst så går skolan bra. Jag trivs, än fast maten inte är den bästa. Det enda som faktiskt suger riktigt hårt är att pendla. Skulle göra vad som helst för en lägenhet. Men i vinter är jag tvungen att välja mellan hockey och lägenhet.. Och jag vill gärna spela hockey en säsong till. Så lägenheten får vänta och jag får lov att pendla i ett år.

Annars då, har haft en rätt dryg dag. Kom hem med bussen, åt middag, for på affären med mami. Vi köpte bröd och mörk choklad med mint i <3<3. Hon skjutsade mig till träningen och vi tränade i det blöta gräset. Hjälp vad blött det blev i skorna efter ett tag.. Haha. Men jag hade skoj, som alltid med mina tjejer. En massa skratt och slams, men det får man =) Sen kom mami och hämtade mig. For hem, duschade och sen åt jag vaniljyougurt med blåbär i. MUMS! Har även käkat mörk choklad med mint i, och jag säger då de, det är nog ungefär det goaste jag vet! Sitter nu här och ska nog sätta mig framför tvn en sväng innan jag ska invänta John Blund i min otroligt jävla sköna säng!!!!.

Imorgon blir det samma lektioner som idag, men kortare dag. Slutar halv 2 och då ska jag träffa syster och Mia en stund =) Sen ska jag ta bussen hem, äta middag, ta det lugnt och göra lite skolgrejs. Sen halv 7 väntar skjuts till folkracebanan. Ska sitta där till 9 med Emma, ta anmälan och fixa inför lördagens tävling. Åker hemåt sen och då blir det film =)

Nu ska jag som sagt bänka mig framför tvn en stund. Vi hörs ev. lördagkväll. Annars söndag. Kommer nog inte ha tid för någon uppdatering imorgon, och kanske inte på lördag heller. Men vi får se hur tiden räcker till.

Och förresten.. Min stortånagel är blå och håller på att lossna, OCH DET GÖR SÅ JÄVLA ONT. Tänkte bara så ni vet, och kan lida med mig! :) Hihi.

Nu, tvn.


Och förresten, jag lovar att komma igen med massa roliga bilder. Men jag har inte haft tid..

Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

Du då är vi två! Jag tycker inte heller om en massa förändringar och vill helst att allt ska vara som det brukar!

2009-08-28 @ 13:51:36
URL: http://lizzh.blogg.se/
Postat av: emiliaaaaa

du kommer alltid bli acepterad av mig, No matter what! <3 pusss

2009-08-29 @ 15:35:30
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Jim

Vet du?

Jag var i alla fall smart nog att inte andvända personangrepp till skillnad från dig.



Det du säger är inte direkt viktigt för mig och hade du tänkt att jag skulle ta åt mig så har du helt fel.

Det jag skrev var helt sant och ja riktigt njöt av att få de publicerat



Ciao

2009-08-29 @ 21:31:15
URL: http://lordjim.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0