Myskvälll.

Hade en riktigt mysig och rolig kväll igår med Malin och Anna =). Dom är bara för söta! Såg filmerna One Missed Call, ganska läskiiig, men sämstaste slutet någonsin! Sen såg vi Hopplös och hatad av alla. Den var väl ändå ganska bra, funkade iaf ;P. Haha.

Sen hade Malin ju gjort ett jättttefint inlägg om mig och Anna, fnisssss! Haha. Tryck HÄR. Tycker det var gulligt, hähä.

Blev väckt 10 imorse av mami. Klev upp och flyttade en massa saker från hyllorna i en garderob ner i kartonger som ska med när jag flyttar. Sen åt jag lite lunch och sen plockade jag ihop på rummet en sväng (som nu är mycket finare). Nu behöver bara garderoben en rensning. Ska nog göra det imorgon. Jävligt skönt att kliva upp tidigt ändå, man hinner så otroligt mycket.

Nu väntar jag bara på Anna. Vi måste hur som helst upp på Ica och OK och lämna igen filmerna, sen får vi se vad som händer =).

Ikväll väntar träning (SKÖÖÖÖÖNASTE). Sen ska jag nog ta det lugnt och se Lipstick Jungle. Måste försöka vända tillbaka dygnet nu eftersom det endast återstår en vecka tills skolan börjar. Ny skola, ny klass, nya lärare.. Förhoppningsvis blir allt så bra som jag har hoppats på! Tur det iaf är många härifrån som ska till Lycksele också!

Nä, nu är det slutskrivet för den här gången. Pusshej.


Kommer sakna sommaren... Ändå höjdpunkten på året..

Men ändå... Vinter och HOCKEY =). Inget ont som inte för nåt gott med sig, visst är det så dom säger?..

Kommentarer
Postat av: malin

ihih jaaaa, säg tid och plats bara;)

2009-08-17 @ 13:47:13
URL: http://nanox.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0