Kladdkakemuffins.

Tycker att det var underbart att träna ikväll och älskar verkligen fotboll till max! Bland det absolut bästa jag vet! Tagga match på torsdag!

Har varit en helskön kväll. Först underbar träning. Sen lite snack med Madde och Emma. Cyklade sen hemåt, fikade och duschade. Sen kom Anna och Malin. Vi pratade och så. Sen ville vi upp på OK, vid Ica träffade vi Viktor som berättade att dom har slutat med sommaröppet. Så då vände vi. Gick hem till mig och kom på utanför dörren att vi kunde baka. Så vi gick hem till Malin och hämtade special-mjöl (eftersom Malin är gluten-allergiker). Sen gick vi hem till mig igen. Jag och Malin bakade kladdkakemuffins och Anna satt klistrad framför Farmville =) Haha. Sen åt vi och pratade ännu mera. Sen har vi suttit en sväng framför datorn och nu har dom gått hemåt.

Ska borsta tänderna och besöka sängen nu. Måste vända tillbaka dygnet. Som sagt, sängen var det! Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

åh vad gott med kladdkakemuffins ;)

Hoppas du får en fin kväll!

2009-08-18 @ 19:47:52
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0