Annas dag.

Data igen.. Typ som vanligt ;p Och usch så jävla tråkigt.......

Men nu ska jag inte klaga på det. För idag finns det roligare saker att säga, så som att älsklingsAnna fyller 16 idag! HIPP HIPP HURRRAAAAA! Hihi.


Grattis (igen) hihhihihi :)! Puss.

Annars tänkte jag bara säga att:

  • Det är 9 dagar till jul.
  • Jag saknar EmmaStruuump, Karin, Clara, kusinerna (Emma, Helena och Andreas).
  • Tycker julmust är det typ allra goooaste och har det vid mig just nu.
  • Får vara ledig imorrn. Nån julshow och inga andra lektioner, förutom ev. matte, dock tro jag inte vi behöver ha någon lektion. Man kan ju jobba hemma?
  • Och annars är livet bara riktigt skönt just nu!

En sak till. Jag bryr mig inte, så du vet.










Kommentarer
Postat av: EMSINGEN DIN

fin lillasyster var:)



-

älskar dig mest therese. du är bäst. puss //E

2009-12-18 @ 16:53:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0