Back on track!

Tycker det känns som att mycket håller på att lösa sig för tillfället. Försöker återuppta bloggandet igen alltså! Dock får vi se hur mycket uppdatering ni kommer få, haha :)

Nu har mamma gjort pepparkaksdeg till mig, så jag bara njuter! Sen finns det chokladtryffel, lussebullar, och massa annat gott fika hemma. Oj så jag älskar jul alltså!

Ställde även upp tomtarna idag, mysmysmys! Hängde upp ljusslingan runt som vanligt, och sen byta jag till röda och rosa lampor på några. Det blev ganska fint faktiskt!


Dock får man inte alls samma myskänsla av bilden, utan blixten blev det bara suddigt.. Men man ser ju ganska bra ändå. Hihi.


Och sen ett meeeeegastort tack till mormor som stickat mig sånna sköna och mysiga tjocksockar! Me like.

Nu ska jag snart äta lite mer pepparkaksdeg och se Andra Avenyn. Sen ev. göra lite skolarbete, som mitt speech(!!!). Inte okej...









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0