Eriks flickvän.....

Erik vann ju igår och jag tyckte inte det var det minsta fel. Båda är riktigt bra! Men så jävla pinsam flickvän! Hans alldeles egna stund då han har vunnit, och sen kommer flickvännen upp och stjäl all uppmärksamhet, MORRR... Blev faktiskt riktigt jävla förbannad, usch alltså;P

Flickvännen Ninni gjorde Erik sällskap på scen under vinnarlåten. Foto: TV4
PINSAMT... (fine, hon gick upp dit, men sen står hon kvar typ hela låten? HALLLÅÅÅ?)

Efter Idol såg jag och syster Sex and the City - the movie, fyfan vad jag älskar den filmen! Hur som helst, klockan blev fram mot 1 och sen blev det sängdags.

Imorse väckte Mia mig och och vi har busat, ätit och jag har även hunnit duscha. Björn far strax norrut och syster är och jobbar så då blir jag och Miaskrutt ensamma tills ungefärhalv 10 ikväll. Det blir nog bra de :)

Imorgon åker jag hemåt på morgonen. Ska spela match och sen se lucia, sen luftslottet som sprängdes på bio, mysmys!


Klassresan i sexan. Känns inte som att tiden har gått så fort och att det är så längesen. Snart har vi gått halva året av ettan på gymnasiet. Känns riktigt läskigt....









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0