Friday.

Nu sitter jag på skolan i nån skabbig liten datasal. Ska snart ha min muntliga redovisning. Sen är det matte. Sen tacos till lunch. Sen engelska och skriva om filmen vi såg. Och sen blir det idrott. Ska på stan sen skulle jag tro, dock ensam eftersom alla försvinner.. Renée drar till Köping, Maria är sjuk, Gerda är ledig, Anna är "sjuk" (snarare försov sig och får stanna hemma hela dagen, se niornas match mot lärarna och mysa.. och vad gör jag?). Och Sofia ha lektioner så... Eller jag kanske ska lägga mig i systers lägenhet istället och se på tv? Det är ju trots allt nordpolen här uppe.... BRRRR..

Nä, färdigsurrat. Ha en bra dag.











Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0