GinaTricot.

Sitter framför datorn hos syster och Björn. Dagen har varit ganska fullspäckad och det har hänt en hel del. Först åkte jag, mamma och pappa till Umeå imorse. For på stan och dom gick åt sitt håll medan jag själv gick på GinaTricot. Hittade typ 1000 grejer, men köpte fyra efter en massa beslutsångest;P Sen for vi och åt på nåt ställe, kycklingsallad med currysås och det var MUMMAA. Sen satt vi där ett bra tag innan vi gick på Stadium. Pappa köpte en hockeyklubba åt mig på rea, 400 kr. Likadan som jag hade förut, som gick av för nån vecka sen :( Sen då tog vi bilen till lassarettet. Satt i väntrummet typ en halvtimme och sen kom läkaren och hämtade mig. Usch vilken mardröm. Nålar är min absolut största fobi! Fysatan vad mina tårar sprutade.. Men det som inte dödar härdar....... När jag var klar där for vi till farmor och farfar, fikade och pratade. Sen skjutsade dom mig till busstationen. Åkte bussen från Umeå hit till Lycksele och var barnvakt åt Mia. Hon sover nu och Björn är hemma.

Imorgon stannar jag också här eftersom jag ska vara barnvakt på lördag. Utvecklingssamtal imorgon också. Men det ska nog gå bra.









Detta är alltså vad jag köpte i Umeå idag på GinaTricot. Det svarta linnet och det vita linnet är samma modell, dock har det svarta en ficka på bröstet och så :)

Nu ska jag lägga mig i skönsoffan och se tv en stund innan det är dags att nanna kudde. Hihi.










Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0