Jullov!

Igår blev det Umeå med Anna. Missade inte bussen heller! Wohooooo. Köpte en kort jacka på H&M, en present till Karin och Clara, en julklapp till Agnes, ett bälte till mig själv från Gina.

Lägger in bilder sen.

Idag hade vi bara en lektion, alltså for jag till Lycksele helt i onödan.. MORRR. Men sen kom mamma och hämta mig och Anna och Sofia åkte med hem. Ska snart och spela match i Vilhelmina.... Vill inte alls. Vill bara vara hemma och njuta av jullovet som vi just fick.

Men vad gör man?

Imorgon ska det städas iaf och sen delas ut julklappar till mina vänner. Mys!

Förstår inte varför jag försöker lura mig själv.. Det blir jobbigt i slutändan.








Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0