Pepparkakor.

I förrgår blev det Flickan som lekte med elden som jag sa. Sov hos Anna sen på kvällen. När vi vaknade på morgonen och klockan ringde så stängde vi av den och sov vidare, missade bussen till Umeå, SJÄLVKLART. Först va vi riktigt sura men så småningom så skrattade vi bara åt saken. Åt kycklingtoast på Kronan till lunch, sen skulle vi baka polkagrisar. Slutade inte alls bra, hahahaha!

Sen igårkväll bakade jag, Anna, Karin och Clara pepparkakor. Sen så åt vi grönsaker med dipp och såg nån helkonstig film på fyran.




Therese, Anna, Clara, Karin.




MUMMMS!

Sen idag vaknade jag halv 1. Gjorde mig i ordning och sparkade till Emma. Vi fikade, pratade och bytte julklappar. For och träffade kusinerna Emma och Andreas som jag inte träffat på länge. Sen middag och nu är Karin och Clara här.

Imorgon far jag och Anna till Umeå eftersom vi inte gjorde det igår, haha. Missar ändå bara fika så det överlever jag nog.

Plus att det är fjärde advent idag! Vilket innebär att det är 4,5 dagar till jul!











Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0