Plugg.

Igår så var jag hemma hos Anna, åt tacos, fikade och träffade lite av hennes släkt=) Sen på hemvägen mötte jag även Jon och Oskar. När jag väl var hemma så satt jag i säkert två timmar och pillade med Jenny och Marias design innan jag bestämde mig för att sova.

Vaknade av klockan imorse som jag hade ställt. Har badat i skolarbete hela dagen känns det som. Nämen, jag satt med arbete från halv 10 till ungefär halv 2. Räknade matte, skrev romananalysen klart, gjorde klart mitt speech och förberedde min muntliga presentation av Män som hatar kvinnor. Duschade sen och tog bussen till Lycksele. Har varit med Mia, ätit kebabrulle och sett på Simpsons, plus att vi har lekt. Nu har jag dock det jobbigaste kvar.....idrottsprovet... Men bara att bita i det sura.. Imorgon är det bortgjort iaf. Då ska jag nog också ev. ha den muntliga presentationen. Tung dag, men snart lov ju! =)

Som sagt, plugg, sen avbrott till Paradise Hotel, och sen mera plugg!..

Tur det är sovmorgon imorgon och att jag kan utnyttja den.. Det gillas.










Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0