Umeå.

Var med syster och Miafjärt efter skolan idag innan bussen gick hem, dom är sötast! Har även tränat ikväll och gjort några administationsuppgifter. Imorgon blir det ingen skola för Therese. Åker till Umeå, ska på lassarettet för undersökning(....), dra stan en stund (inget bestämt att köpa, far bara dit för att kika, eftersom alla julklappar är klara, förutom en då) och sen ska vi även hinna med att hälsa på farmor och farfar en sväng=) Sen tar jag bussen till Lycksele. Är barnvakt imorgonkväll, får se om jag hinner uppdatera och så.

Och sen ett stooort grattis till Anna på namnsdagen
:) Hihi.
Och för er uppmärksamma så har ni ju också sett min nya header. Och jag blev faktiskt väldigt nöjd, hihi.

Nu ska jag packa ihop lite grejer eftersom jag stannar i Lycksele till söndag.


Så känner jag just nu över att missa nattöppet :(.. Den kvällen då man får sjukt grymt riktig julkänsla! Plus a-lagets match på fredag, a-lagets match på lördag och garderoben på lördagkväll...... Men det blir nog bra med Mia och syster också.








Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0