1 dag kvar!

Imorgon den här tiden drar vi äntligen till Lycksele och Tjejligan! Ha lagt fram alla grejer som är planerade att ta med. Lite rörigt och så, men. Har också bästa släkten som lånar ut madrass och erbjuder skjuts! Dom kan man lita på i alla lägen!

Som sagt, lite rörigt för tillfället ;p

Eftersom vi inte har nån träning ikväll ska jag bara mysa och plugga. Ska först och främst sätta mig och försöka lösa sista talet på matteläxan, sen ska jag plugga biologi. Har prov om hjärtat, blodet, njurarna och levern imorgon.. Efter det ska jag ta på mig myskläder och se på tv. Jag känner mig på sånt humör ikväll.

1 dag kvar till Tjejligan!
3 dagar till Nurmo (äntligen) kommer!
92 dagar till vi drar till Mallorca!


Ha en bra kväll, och helg, för de kommer jag att ha! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå, va ha man släktn för? :)

2009-02-12 @ 21:35:12
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0