Bio!

Blev bio ändå. Filmen var lika bra som förväntat, om inte bättre. Och ni ska veta att jag hade skyhöga förväntningar! Bättre än ettan och tvåan. Tur jag ha beställt den redan, haha. Alltså, det är något jag gillar med dessa filmer.... Det enda som inte var bra nu ikväll var att man fick träsmak i baken.. Finns inget skönt sätt att sitta på i biostolar, samtidigt som man måste tänka på att inte vara i vägen för någon annan, eftersom jag själv vet hur det är när något huvud sticker upp mitt på skärmen.. Därför mycket bättre att se film hemma. Man kan pausa när man vill, äta vad man vill, sitta hur man vill, osv. Jag måste säga det, film är inte bättre på bio!

Funderar på att ta mig något fika och byta om till myskläder nu. Sen ska jag plugga kemi. Sov gott.

103 ynka dagar. 33 dagar tills biljetterna skickas. Jag längtar så jag tror jag dör snart! Ojojoj....

Hade fått ihop en grej om vilken press jag lägger på mig själv och vilka komplikationer det egentligen ger. Men så skulle jag då kursivera denna text och råka då komma åt deleteknappen. Så "pang" så va den texten borta.. Jag får helt enkelt ta det en annan gång..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0