Helg!

Fredag, bästa dagen på hela veckan. Skola idag, som vanligt. Måste bara få påpeka att vi slapp skidorna p.g.a. att det var för kallt och fick sluta 40 minuter tidigare än vad vi borde! Det var bäst. Sen for jag och Emma hem till henne, såg på Titanic och åt glass. Sen så ringde Laura om vinterfotbollsskolan. Ska vara med Emma och vi ska sammanlagt ha 4 timmar med flickor i klass 2-3. Blir nog bra. Startar på sportlovet. 

Väntar just nu på mat. Ska få kyckling, typ det godaste! Ikväll ska jag nog hitta på nåt med Anna och Sofia. Blir rätt lugnt skulle jag tro. Orkar inte så värst mycket. Match imorgonkväll också, klockan 7. Sen på söndag har vi match någon gång på dagen. Sen på kvällen är det fotbollsträning, får se hur jag gör med den. På måndag är det hockey och fotbollsträning som vanligt igen. Sen resten av nästa vecka ska jag verkligen försöka få mycket sömn. Kan krävas till nästa helg och veckan därpå...

7 dagar till Tjejligan!
9 dagar till Nurmo kommer!
98 dagar till vi drar till Mallorca!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, solberg :)

2009-02-06 @ 18:48:41
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0