Jag lever!

Okej, vet att jag inte skrivit på länge. Kommer inte bli något långt inlägg, bara så ni vet att jag lever. Tjejligan var grymt skoj! Och Nurmoveckan har varit helt otroligt grym! Helt klart ett minne för livet! Vi är otroligt nära varann nu. Alla pratar med alla och vi har fått världens sammanhållning! Hann knappt förstå att dom kom, och dom är redan borta.. Ska berätta mer utförligt på söndag, då jag äntligen har lite tid att sätta mig ner och berätta om allt. Men imorgon klockan halv 10 går bussen till Skellefteå. Ska spela match imorgon mot Boliden och sedan ska vi sova över på en camping där, sen på söndag har vi match mot Bureå. Ska också berätta att jag faktiskt inte tränat sen förra torsdagen... Men men, jag hoppas det går iaf. Matcherna i helgen blir dom nästnäst och nästsista matcherna denna säsong. Sen sista spelas hemma mot Vilhelmina på onsdagkväll. Sen på torsdagkväll har vi avslutning på pizzerian. Hela säsongen kommer avslutas med match mot Vets någon kväll framöver. Sen är det över. Men som sagt, skriver igen på söndag. Då ska ni få höra om allt skoj som ha hänt dom senaste 7 dagarna, inkl. dom två dagar som kommer! Ha det bra, och önska mig lycka till! =)

37 dagar tills vi drar till Nurmo!
84 dagar tills vi drar till Mallorca!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0