Match!

Söndag idag och match. Är sliten i kroppen, ont i benen och ont i ryggslutet sen matchen igår. Annars är det bara bra. Ska få i mig nån mat och ladda nu. Hoppas att det går lika bra idag!

Ha suttit här i säkert en halvtimme nu och läst gamla blogginlägg. Riktigt skoj faktiskt. Minns nästan varenda grej jag skrev om. Det är sånt man bara inte glömmer. Många roliga minnen man har egentligen. Lätt att glömma när det är så mycket annat, men kul att ha det uppskrivet och kunna minnas!

På tal om allt och inget kan jag visa bilden på våra skoltröjor som efter lång tid har kommit, dom är sjukt fräna tycker jag, sen vad ni tycker får ni bedöma själva.

(klicka för förstoring)

Nu så ska jag väl röra på rumpan. Samling halv 1. Ha en bra dag, och önska mig lycka till!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0