Mobilblogg

Sitter i maddes bil påväg till lycksele. Blev erbjuden skjuts i sista minuten. Ska äntligen få träffa syster och mia och bara ta det lugnt och mysa. Och förresten, vet ni vem som fick sportlov idag? Jo, jag. Det känns helt grymt skönt att äntligen kunna andas en stund. Jag är så less på skolan. Och alla dessa krav hit och dit. Fick en ordentlig tankeställare idag. Den här gången ska jag iaf inte få höra av någon lärare att det kändes som att jag tappade fokus i slutet på terminen. Nu ska jag verkligen slita häcken av mig och förtjäna bra betyg. Är ju sista betygen jag får i grundskolan så man vill ju gå därifrån glad och nöjd. Frågan är om man någonsin kommer bli nöjd. Jaja. Nu har jag surrat tillräckligt. Jag skriver mer senare nån dag. Ha det bra så länge, för det tänker jag ha! Människor lider för att dom aldrig är nöjda med vad dom har...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0