Nationella.

Ja, snart helg igen. Gårdagen slutade verkligen riktigt dåligt. Gick i säng på sämsta tänkbara humör... Usch. Dagen då. Har gjort andra delen av nationella i svenska. Var inte alls så farligt som man trodde, och jag är hyfsat nöjd. Meningslöst att klaga.. Skrev i två timmar, sen kände jag mig klar. Fick ihop en novell på tre sidor iallafall, bara att hoppas min svenskalärare tycker den blev bra. Blev lunch på timmergrillen idag också, med Emil, Anna, Madde och Agnes. Plus att Karlsson, Oskar, Marcus och Robert redan var där. Marcus och Robert for nästan på en gång, men Karlsson och Oskar stannade kvar och vi prata om Nurmo. Sen har jag tränat ikväll också. Gick inte vidare bra, men så är det.

Nu ska jag väl klistra ögonen i engelskaboken en stund, sen blire sängen!

8 dagar till Tjejligan!
10 dagar till Nurmo kommer!
99 dagar till vi drar till Mallorca!

Sweet dreams.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0