Nyklippt och gladare.

Värsta skoldagen på hela veckan över. Skönt.. Och en dag närmare Tjejligan och Nurmo! Känns grymt bra det här! Vet att jag inte skrivit sen i söndags, men jag har inte haft någon lust alls, och skulle jag ändå skrivit så skulle ni bara fått läsa om en massa klagande. Lika bra ni slapp de. Känns bättre nu, nu kan det bara gå framåt! Känner mig på mycket bättre humör nu =) Ha faktiskt blivit klippt idag också (tänker inte skriva "klippt mig", för det brukar man ju få höra lite nu och då, för jag har ju inte klippt mig själv.) Men nu ser jag iaf, min lugg har varit ner i mina ögon dom senaste veckorna. Så nu är mitt hår lite fräshare och så. 

Ikväll ska jag träna, jobbig träning är det ikväll, men skönt! Sen ska jag sova.

Skulle nyss ta ett digestivekex ur förpackning. Tar ut ett kex och ska stoppa tillbaka förpackningen in i skafferiet, tänker inte mer. Sen när jag stängt skafferidörren ser jag kexförpackningen på bänken, öppnar skafferiet och där inne ligger mitt kex. Gjorde tvärtom mot vad jag hade tänkt göra. Tror jag är lite trött.. Haha

2 dagar till Tjejligan!
4 dagar till Nurmo kommer! (Har redan bäddat ;D)
93 dagar till vi drar till Mallorca!


Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0