Solberg!

Hjälp. Märker att det blir länge mellan gångerna jag skriver nu.. Det lär nog inte bli oftare heller.. Inte förän efter sportlovet iaf. Jaja, jag kan sammanfatta kort iaf. Måndagkväll blev det träning och sen sängen. Tisdag blev det skola, Anna, drill och plugg. Onsdag blev det skola, Anna och match. Vi vann med 4-1 och det gick faktiskt bra =) Sen idag blev det Solberg och snowboard hela långa dagen. Sen när jag kom hem efter en promenad hem med snowboarden tog jag en varm dusch, sen la jag mig under en filt och kika på film och åt upp fikat som blev över sen dagen. Haha. Nu ska jag packa ihop lite grejer. Imorgon blir det Lycksele!! =)=) Mia och syster hela helgen! Plus att vi få sportlov efter imorgon! Livet är greeeat just nu! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack kusin :) Du är så snäll! :)

2009-02-26 @ 19:41:41
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0