Tjejligan!

Fick 2009:s hittills bästa nyhet igår. Det blir Tjejligan nästa helg. Kunde inte blivit gladare. Och som jag sa förra inlägget så hoppades jag på ett bra slut igår, jag kan säga att min gårdag slutade precis så som jag önskade. Kvällen blev riktigt bra! Så jag sov gott. I morse blev det skola och nationella. Är inte så nöjd. Hoppas bara min lärare inte tycker detsamma.. Ärligt talat vet jag inte, men känns som jag borde kunnat göra bättre... Men som vanligt har man för höga förväntningar. Jaja, engelskaprovet gick också bra iallafall. Har haft drillning ikväll och vi började avrunda vårat program så det är snart slut. Känns skönt det iallafall. Nu ska jag snart sätta mig och plugga fysik och tyska verb till imorgon. Sen ska jag ta på mig myskläder och fixa fika, för klockan 9 ska jag se andra avenyn.

Imorgon är också drygaste dagen på hela veckan. Bara att bita i det sura äpplet..

10 dagar till Tjejligan.
12 dagar till Nurmo kommer.
101 dagar till Mallorca.

Sov gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0