Gyllene tider

Gick in på kusins blogg. Hon nämnde Gyllene tiders låt "Kung av sand". Kom då genast att tänka på marknan då Billy var här. Ojoj, vad jag saknar det. Stod där i folkvimlet och bara sjöng med. Underbart var de.. Saknar det grymt mycket. Så nu sitter jag här och dunkar Gyllende tider-låtar bara för att. Haha.

Idag har det varit skola som vanligt. Drygaste skoldagen avklarad. Hade ju också fysikprov och det gick ganska bra. Så jag ska inte klaga. Annars har väl dagen hittills varit sådär. Lite upp och ner. Men så är det...

Ikväll ska jag träna som vanligt. Sen ska jag bara sova. Är så otroligt trött..

9 dagar till Tjejligan.
11 dagar till Nurmo kommer.
100 dagar till vi drar till Mallorca.

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skulle du vilja vara med på en bloggdesignauktion?? :)

Här är länken..många måste vara med ^^



http://xoxonicole.blogg.se/2009/february/bloggdesign-auktion-lila.html

2009-02-05 @ 00:21:55
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0