Livet.

Okej, nu är jag hemma iaf. Ska berätta lite om vad som har hänt nudå. Förra fredagen så drog vi ju som sagt på Tjejligan. Slutade 7a av 13 lag. Inte mycket att klaga på! Sen i söndags kl. 4 kom Nurmo äntligen! Vi drog hem till mig och lämna grejerna. Sen begav vi oss till Emma och därifrån till Emil. Sen gick vi till Kronan. Blev tacobuffé och Sing Star till 8. Sen for jag, Emma, Emil och våra nurmisar hem till mig och spela kort. Sen måndag hade vi vanliga lektioner och vi såg mest film, sen så blev de kväll och vi for upp till Åslia, de var riktigt skoj, man blev typ 8 år igen! Haha. Det var ju uppskattat iaf! Sen i tisdags var det paintball på schemat, vårt lag vann inte, men det var grymt skoj! Sen på kvällen blev det disco. Jag hade faktiskt riktigt skoj! Sen onsdag blev det Vilhelmina och bowling. Det var skoj också, men blev drygt i slutändan. Sen på kvällen drog vi på ug och stanna där till 11. Sen rädda Jenny kvällen genom att låta alla följa med hem till henne. Folk for eftersom, tillslut var de bara jag, Jenny, Tove, Victor, Hampus och våra nurmisar kvar. Sen drog Victor, Hampus och deras nurmisar också, så vi for hem. Sen blev det torsdag, sista dagen. Vi körde vårat avslutningsprogram som verkligen gick hem! Ojojoj. Haha. Det var verkligen ett minne för livet och jag saknar dessa människor! Tur vi träffas v.14! =) Dit längtar vi!

Sen igår blev de buss till Skellefteå, spelade match på uterink mot Bureå, förlorade med 5-4. Sen blev det middag och sen dega jag i våran stuga en stund. Sen gick jag, Jon, Emil och Oskar till Shell, köpte nån mums-juice och sen kolla vi på dom hårda grabbarna som åkte med sopsäckar nerför den stora skidbacken. Haha. Sen idag blev det match igen mot Boliden. Förlust med 6-2. P.g.a. att vi inte orkade hela vägen. 10 utespelare och två matcher på raken. Det var synd, för vi kunde ha tagit det om vi bara hade hållt oss kvar i tredje. Men där tappa vi allt och dom gjorde 4 mål, så såäre.

Imorgon är det sista hockeyträningen. Match på onsdag hemma klockan 7 mot Vilhelmina, då jävlar! Sen avslutning på pizzerian på torsdag. Tiden går alldeles för fort.... Ännu en säsong färdigspelad. Kanske har bara en säsong kvar också... Kommer sakna det hur som helst.. Hockey är typ livet.

Nu har jag greja här hemma. Ska snart sätta mig och plugga kemi. Prov imorgon.. Nä, slutsurrat. Nu ska jag avrunda.

35 dagar tills vi drar till Nurmo!
82 dagar tills vi drar till Mallorca!

Sov gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0