Vinst!

Dagen kortfattat. Den första delen vet ni ju redan om, var ju hemma och laddade. Vilket visade sig ge resultat! Var otroligt pigg idag på matchen, redan från första tekningen! Kändes riktigt bra! Blev vinst med 6-1, plus assist för mig! Hade otroligt mycket ork i kroppen. Så jag är bara glad.

Ikväll ska jag nog lägga mig och sova rätt tidigt. Får iofs sova till halv 12 imorgon, men kan nog behöva all sömn jag får. Imorgon är det som sagt ny match, tuffaste matchen vi spelar i år! Jag menar, Teg är typ det bästa laget vi har mött.. Iaf i år. Men sen efter imorgon kommer vi inte möta dom fler gånger denna säsong, rätt skönt ändå! Men ska kämpa imorgon, då jävlar. Sen på kvällen ska jag nog dra mig på fotbollsträningen efter många om och men. Men kan vara bra ändå att få träna nu såhär sista dagarna innan cupen. Behöver ju inte springa ihjäl mig direkt! Sen efter det ska jag lägga mig tidigt! Riktigt tidigt. Så man är pigg till måndag, då blir det både hockey- och fotbollsträning som vanligt. Fullt upp nu, men jag tycker bara det är skoj, och det är väl ändå huvudsaken.

Ska nog sätta mig framför tvn med lite juice från juciecentrifugen och mysa.

Nån gång kan det äntligen bli som man vill. Känns skönt, kan ha ett leende på läpparna ikväll. Bara några ord kan göra så otroligt mycket.

Sov gott!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0