127 dagar..

okej, nu ha ja druckit tre glas juice från juicecentrifugen. snacka om vitaminkick! haha. 5 apelsiner krävdes de och de räckte inte långt, eftersom jag gjrode de bara för en liten studn sen, och nuv äre slut. bara vanliga apelsiner och blodapelsiner, snacka om mummmma! =)

ikväll blire träning, drar till ishallen om typ 25 min. så jag ska nog sätta mig och äta mat nu snart. kanske skriver efteråt! om inte, ha en bra kväll!

127 dagar kvar, som jag längtar! ha fått ledighetsblankettt av min mentor nu också och den har nyss fyllts i. han sa att jag nog kommer få ledigt och de känns suuuper! =) de kommer verkligen bli bästbäst! plus att vi fick bokningsbekräftelsen idag, så vi få veta va vi egentligen beställt. läste att biljetterna skickas 70 dagar innan resa, så nu äre nedräkning!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0