Changes.

Fortfarande less, less och åter less. Hur som helst, gårdagen hade ett rätt bra slut så jag ska inte klaga. Börjar gå åt rätt håll men fortfarande tungt. Haft en rätt dålig dag idag. Bortsett från vissa grejer såklart. Vissa delar var bättre än vissa andra.

Hur som helst. Nationella i svenska närmar sig med stormsteg! Hade genomgång idag på hälften av texthäftet till provet på tisdag. Resten av genomgången blir imorgon. Är faktiskt rätt nervös.. Sen på torsdag är det dags för uppsatsprovet, hela förmiddagen. Tycker tiden går så grymt fort nu, tyckte nyss det kändes så länge kvar till nationella, men snart är det dags...

Känns också som man inte hinner med något alls. Tiden bara rusar iväg och jag förstår det inte. Var ju nyss måndag? Ja, tiderna förändras. Snart har man väl gått ut gymnasiet, ska söka jobb och stå på egna ben. Tänk om man kunde vara barn hela livet?..

Har i alla fall varit i backen ikväll med Anna, Sofia och Madde. Det var rätt skoj, men ganska kallt också. Sitter nu här och gör i stort sett ingenting. Ska nog sätta mig framför tvn. Imorgon är det äntligen fredag, alltså helg! Skola först, sen på kvällen ska vi stå i garderoben på Folkets Hus och tjäna in ännu mer pengar till resan som blir till sommaren. På lördag ska jag kika på a-lagshockey med Anna och sen på kvällen är det ännu osäkert? Hört något om film, men vi får se vad som händer. Söndag var planerad matchdag, men ingen match. Boliden hade inga spelare så de blev framskjutet. Blir backen istället! Nu ska jag nog ta mig nåt att käka på och sätta mig framför tvn en stund. Sov så gott.

15 dagar till Tjejligan! (Om vi nu överhuvudtaget far dit)
17 dagar till Nurmo kommer!
106 dagar till Mallorca blir våldgästade!


Galet vad jag längtar.....

Saknar det som var en gång.. Men nu har jag släppt greppet, det spelar ingen roll längre. I'm moving on....

Kommentarer
Postat av: anna

åhh, hoppas vi fåår faraa! :D



NURMO! ;D vi taggggaar! :):):):):):):):):):)

2009-01-29 @ 22:06:36
URL: http://noordiin.blogg.se/
Postat av: karin

du kom å klara nationella hur bra som helst! duärbäst! <3

2009-01-30 @ 21:21:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0