Friday, I'm in love!

..eller kanske inte. Haha. Nämen allvarligt, fredag är hur som helst bästa dagen på hela veckan. Love it! Haft en bra dag hittills i alla fall, vet inte vad som skulle kunna förstöra det heller! Ikväll och imorgon vet ni ju redan vad jag ska hitta på så jag har egentligen inte så mycket att skriva. Mitt liv går på samma spår hela tiden. Kommer inte hända något vidare speciellt förän Nurmo kommer hit! Dit längtar jag så jag tror jag dör! I och för sig är ju Tjejligan innan Nurmo kommer, men det är inte klart än hur det blir.. Jag håller tummarna hur som helst, förhoppningsvis kommer vi med, annars ska jag åka till Lycksele och slå dom......

Jag vet svaret på min egen fråga nu. Men det känns bra att vi i alla fall kan prata som vänner. Allt blir så mycket lättare då. Känns redan bättre faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste helt seriöst komma hit snart, jag saknar dig till tusen ! <3

2009-01-30 @ 21:23:20
Postat av: Anonym

/ clara

2009-01-30 @ 21:24:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0