Hockey

Igår kväll var det rätt mycket folk. Men det var väl ändå rätt trevligt. Träffa en massa folk i alla fall. Bara synd att vissa jävlar ska vara så otacksamma! Usch, det är det värsta jag vet. Tur man kan hålla masken ibland......

Idag vakna jag 11. Sov hos Anna i natt så vi klev upp, satt vid datorn en stund och sen spela vi Mario. Haha. Sen märkte vi att klockan var typ kvart i 2. Så vi gjorde lunch, rester av tacos =) haha. Ingen dålig lunch de. Sen tvätta vi varandras hår och blötte ner allt. Efter det klädde vi på oss och dunka musik. Sen tog vi en promenad till ishallen. Kikade på a-lagets match mot Byske. Blev tyvärr förlust. Ha nu fått mig någon mat och ska försöka få någon fart på Anna och Sofia. Blir förhoppningsvis lugnt ikväll. Känner mig inte så pigg. Nyser som nåt tok och är grymt snuvig! Känns rätt jobbigt. Blir kanske inte backen imorgon. Kommer nog inte få fara. Vill så otroligt gärna vara frisk i veckan. Svenska nationella på både tisdag och torsdag som sagt. Det kan jag inte missa... 

Pratade också i telefon med systra mi idag. Saknar henne hur mycket som helst, och Mia, mosters lilla Mia.... Dom är bäst!

Och på tal om sakna... Saknar Karin och Clara också! År och dagar sen vi träffades.......... Blir alldeles för länge mellan gångerna ;/

104 dagar..

Kommentarer
Postat av: karin

saknar dig med! längtar tills vi ses..! <3

2009-01-31 @ 23:30:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0