it's not my time.

Om den här dagen nu mot all förmodan hade en bra början så var slutet det värsta jag varit med om. Så otroligt less jag är på allt! Skulle gärna sjunka ner i nån grop och dra över ett lock och slippa allt det här! Längesen jag var så här otroligt less på livet. Klarar ingenting längre. Båda träningarna gick rent ut sagt åt helvete. Alltså, den här dagen... Och bra början på en ny vecka. Fan. Önskar att det kunde hända något riktigt skoj nu, för nu vill jag bara här ifrån. Allt blir fel och allt är skit. Ge mig 15e maj. För jag vill härifrån nu...

Allt man trodde och hoppades på är som bortblåst. Alldeles utom räckhåll. Och nu är det försent. Vet inte vad jag gör fel, men tillräcklig är man inte, som vanligt då...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, nej men jag förstår det! Skulle vart sjukt jobbigt :)

Jag sökte:

Frisör Dragonskolan, Umeå

Frisör John Bauer i Skellefteå

Frisör Tannbergskolan i Lycksele

:)

2009-01-26 @ 22:29:01
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Anonym

du klarar det, du klarar allt, min vän! <3

2009-01-30 @ 21:23:04
Postat av: Anonym

du klarar det, du klarar allt, min vän! <3 / karin *

2009-01-30 @ 21:23:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0