Måndag.

Som sagt, ska försöka skriva lite bättre nu. Idag var det skola som vanligt. Hände inget speciellt egentligen. Fick iaf min faktauppsats om Josef Stalin klar. Hyfsat nöjd iaf, så jag ska inte klaga. Fick träffa kusin också, alltid trevligt. Efteråt följde jag Anna hem, vi spelade ett riktigt beroendeframkallande spel och sen sjöng vi ABBA-singstar, try it! Sitter nu här, har nyss fått mig mat och har alldeles nyss packat väskan. För sen blir det hockeyträning och direkt efter det fotboll!

Nu ska jag göra lite av teknikfrågorna som ska va inne på onsdag. Sen blire som tidigare sagt, träning för hela slanten! =) Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0