nyår.

vet inte riktigt vilken ände ja ska börja i. har inte haft vidare mycket att berätta. ska iaf ta och berätta lite om nyår. hade faktiskt riktigt trevligt. clara kom ändå! :) karin stannade tyvärr hemma. men kvällen spenderades med clara, som jag alldeles nyss talade om, plus släkten och familjen. alldeles lagom vare, go mat och bäst folk! så med andra ord hade jag en bra avslutning på 2008 och en bra början på 2009.

sen i torsdags kväll begav sig syster, mia å björn hemåt och de blev lika lugnt som innan. på fredagen kom sofia, anna å emelie hit och vi såg film. sen så fika vi fruktsallad och kladdkaka. efter det så gjrode vi ingenting speciellt, utom att emelie brände upp typ 2 cm hår;D haha. som vi skratta! sen efter middan for mamma och pappa till umeå och lämnade mig kvar hemma. kvällen och natten spenderades hos moster, hennes man och kusinerna. de va mys. sen igår blev det upp och fira kusins pojkvän. efter de blev de lunch och sen for jag till emma. vi gjorde inte specielllt mycket, lyssnade på musik å prata. sen vid middagstid tog vi skjuts till timmergrillen å åt mat, sen for vi hem till mig, ja tvättade håret och sen såg vi på körslaget. efter de fick vi skjuts till emma. där vi inte gjorde mycket alls. somnade kring 1. sen idag ha vi inte gjrot nåt speciellt, ätit lunch och sett på tv.

hittills ikväll ha jag inte gjort ett skit. såg först slutet på e.t. (han är förjävla söt alltså!) sen så såg jag bring it on: all or nothing. nu sitter jag här, göralös. vettefan om jag orkar höra av mig till nån, men vi se väl. hur som helst, imorrn tar jag bussen till syster, mia och björn och stannar där tills tisdag. sen på onsdag börjar allvaret igen. då blire skola.. jaja, ha inte så mycket mer å berätta nu, hare bra!


förresten, 131 dagar kvar! :) :) :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0