take me away!

Idag ha de varit skola som vanligt. Ingenting funkade vidare bra och dagen var ungefär lika tung som igår. Det enda roliga idag var på drillträningen då vi kika på en gammal video på oss som små förvirrade flickor. Haha. Jag skratta så det rann tårar. Ojoj så grymt skoj! Hur som helst, imorgon är det värsta dagen på hela veckan. Kan absolut inte bli drygare. Men sen efter imorgon så kan de bara bli bättre, hoppas jag. Jaja, har inte mycket mer att säga. Ha nyss sett Andra Avenyn och ska nu ta nåt och fika. Sen ska jag nog sätta mig framför tv:n en stund. Sen blir det sängen rätt tidigt ikväll. Sov gott.

108 dagar! Ta mig dit nu...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0