concrete angel..

idag ha vare en lugn dag. vakna typ halv 11. låg å drog mig till typ kvart över. sen klev ja upp å åt. efter de städa ja mitt rum samtidigt som ja såg  på körslaget. eller de blev ju mer att ja lyssna ;p mitt rum är iaf riktigt rent nu! ja dammtorka, dammsög, renbädda, bytte gardiner och plocka bort onödiga grejer. sen kom anna hit och vi ha ba sett på tv och sutte vid datorn hela dagen.

imorse när ja låg i sängen kom jag fram till de, vad som än händer detta år och framåt kommer inget, absolut inget, kunna klå perioden från den första minuten av 2008 till slutet på sommarlovet 2008. den perioden av mitt liv var verkligen den bästa och jag önskar bara man kunde spola tillbaka. visst hände de tråkiga grejer då också, men alltså, dom bra slår dom dåliga med hästlängder. finns faktiskt vissa orsaker till det, personer och händelser. men jag saknar det mer än va du nånsin kan förstå.. ojojoj vilka minnen. tänk om de fanns en knapp som man bara tryckte på, då kom man dit man ville, och sen tryckte man på stopp och kunde återuppleva alllt de bra flera gånger. okej, nu vet ni alla va jag önskar mig i julklapp i år... nämen allvarligt, finns inget jag hellre vill.....

när man inte jagar sina drömmar, de är då dom finner en..
jag hoppas iaf det... det kanske funkar, skadar inte att prova, jag har ändå försökt allt

124 dagar..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0