3-3!

sitter här i brist på nåt att göra. tänkte berätta lite om dagen som gått och veckan som kommer. idag blev de som sagt match mot teg/löven i umeå. först å främst åt vi mat på frasses, sen åkte vi till ishallen. spelade matchen, som dom två första perioderna såg riktigt mörk ut. 3-1 till dom efter två spelade peioder. vi hängde inte alls med i svängarna. sen i tredje började vi få igång spelet och gjorde två mål. matchen slutade sen 3-3 efter hårt kämpande. vi kunde ha vunnit, men skönt å ha en poäng med sig! sen återstod stress å en lång bussresa hem. sitter nu här (som ja sa tidigare) med inget att göra. har faktiskt tagit lite kort på vad ja faktiskt köpte igår. tänkte att de kanske kunde va trevligt med lite bilder för en gångs skull!

sen imorrn äre skola och sen både fotbolls och hockeyträning. måndagar är ändå trots allt bra dagar! sen veckan blire skola och träna som vanligt. på lördag ska ja se a-lagets match mot byske. på söndag spela vi match mot boliden hemma klockan 1.



så de här var vad jag köpte. skorna är oremmade för de ha inte hunnits med än.

och vet ni en sak? nästa inlägg ska ja verkligen skärpa upp mitt skrivspråk. ska börja skirva som vanliga människor med Stor bokstav och skriva t.ex. det istället för de och var istället för va. ja ni förstår, men just nu orkar ja inte gå tillbaka och ändra. men nästa inlägg som sagt! alltid en början. haha. plus att jag ska försöka kommma med intressantare rubriker. mina är ju bara knäppa..

110 dagar! jag längtar ihjäl mig!

och vet ni en sak? t-damp är bäst!

hur som helst, sov gott

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0