Dumdum..

Haha, alltså, det är så typiskt mig... Bad mamma väcka mig kvart i 10 imorse så jag skulle ha bra med tid på mig innan jag skulle till tandläkaren. Jag klev upp typ kvart över och fixade mig och drack smoothie och så.. Sen då skjutsa mamma upp mig 25 i och där sitter jag.. Tills tandläkaren kommer och ba: Therese? Du har inte tid förän 11.40. Jag kände mig så jävla dum, klockan var ju 10.40.. Haha, ibland är man ju bara så otroligt blåst. Haha... Hade ju kunnat sova en timme till :( Menmen, är man dum så är man ;p Varken jag eller mamma hade ju reagerat på tiden... Haha..

Hur som helst, hon hämtade mig och jag la mig i soffan och tittade på tv. Sen skjutsade hon upp mig igen. Tandläkaren putsade lite, la någon plast osv. Orkar inte berätta mer detaljerat ;P Tog iaf 10 min och sen kom mamma igen. Har nyss hjälpt hon med lunchen och väntar på den eftersom den står i ugnen just nu ;P

Nu ropar mamma, maten är klar ;p Ska käka nu. Sen ska jag slänga ihop lite kläder och ta det lugnt. Sen går bussen 14.25 till Lycksele där jag befinner mig hela helgen. Mys! =)

Ha en bra helg allihopa!


Jag vill ha fint väder och varma kvällar igen, kan knappast bli bättre än sådär! -^

Kommentarer
Postat av: Jessicaoo

sv: Tack för din röst, verkligen! :)

2009-07-10 @ 12:50:57
URL: http://jbifoto.blogg.se/
Postat av: lisa

hej, snälla gå in och rösta på min blogg så att den blir veckans blogg :)

på min blogg finns länken till den där bloggen där du kan rösta! :) --> lizzh.blogg.se

2009-07-12 @ 22:25:00
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0