Full speeed.

Svar till Emmas kommentar: Ja, det ska nog gå bra =) Vi far antingen onsdag eller fredag så.



Har varit full fart idag, som vanligt, haha. Fick sovmorgon, sen busade vi innan vi for på Lappkåtan och åt pannkakor till lunch. (Läs: Sallad och macka) Eftersom pannkakorna var typ hårda och rätt smaklösa.. Haha. Sen for vi in till stan. Jag köpte skor.... Haha.. Efter det gick vi till Lilla Bageriet och Mia åt mjukglass. Sen for vi och hälsade på Björn på Expert en snabbis, sen vidare hem, bytte om till badkläder och begav oss till badparken. Var rätt härligt men sjukt när man klev upp ur vattnet;p. For hem efter ca en timme. Duschade, köpte glass av glassbilen och såg på tv tills Björn kom hem och det gjordes middag. Sen har jag lekt med Mia och tittat på tv. Snart kanske det blir glass, (vet ni hur god den nya puckoglassen som glassbilen säljer är?!) sen skulle jag också vilja ut och gå en sväng. Hade ju tänkt det igår, men det blev aldrig av. Så ikväll ska jag göra det. Imorgon åker jag buss hem över helgen. Åker tillbaka på måndag igen och stannar troligtvis till tisdag.

Ska ringa till mami och papi nu. Sen blir det nog promeniiix! Puss.

Kommentarer
Postat av: lisa

sv; tack therese :)

2009-07-30 @ 23:16:12
URL: http://lizzh.blogg.se/
Postat av: Emma kusin

Tack therese! (bra att du förstod att jag aldrig är inne på bloggen längre ;)

2009-07-31 @ 12:51:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0