Lycksele.

Har inte haft ork eller lust till att uppdatera, men har spenderat dom senaste dagarna med Anna. Även Agnes och Sofia också. Jag är nu i Lycksele hos syster. Har varit full fart idag. Mia, syster och Björn kom hem till oss och det blev en massa bus. Sen gomidda och sen åkte jag bil hit med dom och lämnade mami och papi hemma. Ska nu vara barnvakt fram till fredag då jag åker hem igen. Eller ja, jag ska väl inte vara barnvakt hela tiden. Bara under dagarna då syster sover eftersom hon jobbar natt och Björn jobbar. Lär väl vara heeeelt slut på. Men det hör till, och det kan jag offra för min lilla sötfjärt =) Goooooaste absolut.

Nä. Nu ska jag gå ut till bilen och hämta min väska som innehåller för mycket för 5 dagar, men det är som det brukar vara. Sen ska jag nog se på tv en sväng.

Gonatt, eller nåt?.. ;p


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0