Marknan!

Imorgon börjar årets höjdpunkt! Marknan. Helsweeeet säg jag bara ! !! Blir helt säkert en grym helg, loveit. Bäst folket och en massa buuus! TAGGGAAA =)


Förra året. Heeeelsweeet.


:) :) :) :) :)

Igår blev en helskön kväll. Först spel, glass och tv med Karin och Clara. Sen for jag och Anna ut. Träffade Oskar och Emil och vi fyra träffade en massa annat folk och äckelgubbar.. Haha. Drack cola, gungade osv. For hem kring 1 ensam. Sen blev klockan 2 innan jag somnade.

Har nyss ätit middag eftersom jag har varit på folkrace hela dagen! Helt slut på, men det gick helt okej, trots åska, hagel och strömavbrott ;p Ikväll blir det Anna, och kanske fler? =)

Jag bara älskar mitt liv!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0