Slutjobbat!

Nu har jag sommarlov. Underbart! Helt okej dag har det varit med hyfsat många kunder. Men nu är det som sagt slut på jobbet och idag lämnade mamma in mina lönelistor så snart är man 4995 kr rikare;) Sitter här just nu med en smoothie, (MUMS!!), ska nog sätta mig framför tvn nu och sen efter middan blir det drillning.. Minns inte ett skit av programmet som vi skulle tränat på och sen är det inte ens säkert jag kan vara med och uppvisa på marknan eftersom jag har jobb lördag och söndag som jag inte vet om jag kommer kunna slita mig lös från.. Men vi får se...

Nu ska jag bänka mig framför tvn en stund. Off.

Kommentarer
Postat av: madde

Var det inte 4950:- ? P:

2009-07-07 @ 15:47:53
URL: http://maadddea.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0