Sometimes it feels like life has no meaning, but things'll be alright in the end.

Har varit full av tankar ikväll. Ibland känns det så otroligt tungt. Allt som har hänt, och allt som aldrig kommer hända tär på mig och just ikväll kom allt. Jag har lyckats skjuta det framför mig, men ikväll sköljde det över mig som en våg. Tillslut blev det för mycket och jag tog mig ut på en promenad med telefonen, headsetet och dead by april ensam på gångvägarna i lycksele. Lite bättre kändes det när jag kom tillbaka och sen bänkade jag mig framför beck och slutade tänka så mycket. Jag vet att det löser sig. Och jag vet att jag inte borde skriva det bloggen. Men samtidigt är det här min plats att skriva av mig om mina tankar och om du inte vill läsa så är det inte någon som tvingar dig. Skönt att skriva av sig. Har längtat efter det hela kvällen. Nu ska jag sussa. Imorgon ska jag upp med Mia. Gonatt. Det löser sig, det gör det alltid......

Kommentarer
Postat av: nathalie

prata med mig flicka, jag finns här!

2009-07-28 @ 17:20:00
URL: http://naaathali.blogg.se/
Postat av: lisa

frågestund i bloggen :) ställ gärna en fråga!

2009-07-28 @ 20:12:13
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0