Umeå.

Blev en riktigt bra dag i Umeå igår. Sjuk humor, hahaha ;p Men vi köpte en massa grejer och Agnes var absolut värst! Jag som alltid brukar handla för mest pengar låg efter Agnes. Haha. Köpte iaf:
  • Jeansleggings - Gina Tricot
  • Tröja - Bik Bok
  • Vitt linne - Gina Tricot
  • Väska - Accent
  • Ny deo - H&M (presentkort så den blev ju gratis ;D)
  • Hårklämma - Glitter
  • Trosor - JC
Hihi, de blev mycket grejer och ändå inte så värst dyrt. Sen fick vi iaf åka bil efter att ha varit nervösa i 45 minuter ;p Haha. Väl hemma greja jag lite och åt lite middag, sen for jag till Karin och Clara. Fixade Karins bloggdesign och sen åt, drack (?) whatever, haha, nån blåbärsdrink och kollade på The Bachelorette =) Sen for jag hem ganska tidigt. La mig i sängen och höll mig vaken till nån gång efter tolv. Sen somnade jag.

Vaknade imorse 12 och drog på mig springskorna och for ut och sprang intervaller en sväng. Man tappar mycket då man inte tränar regelbundet (eftersom vi har sommarlov från fotbollen just nu). Sen tog jag en dusch och åt lunch. Nu sitter jag här, ska gå upp på samhället och fylla på telefonen och sen ska jag på banken till kusin och sätta in lite pengar. Sen ska jag nog ringa Karin och Clara.

Imorgon drar jag till Lycksele till syster, Mia och Björn också =) Mys!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0