Utelåst..

Blev en lugn och skön dag igår. Umgicks med Anna, sen middag och sen Anna igen. Vi såg på tv och kollade på kläder, sen gick vi ut på långpromenad till Stamsjöbron. Prata om allt och inget. Jag kom hem typ 2 och sen kände jag på dörrhandtaget här hemma. Låst. Ingen nyckel hade jag på mig. Panik. Gick runt huset för att se om mitt fönster var öppet. Nej. Det var stängt. Pappas och mammas rums fönster var öppet, men dom var inte vaken. Jag ringde på hemtelefonen. 4 signaler sen dog telefonen. Visste inte vad jag skulle göra. Kunde inte ringa Anna och fråga om jag typ kunde sova där heller. Så jag tar av mig skorna och hoppar in genom fönstret i mammas och pappas sovrum. Väcker mamma och berättar vad som hänt. Hon skrattar... Haha. Men jag kom ju in hur som helst. Om inget fönster hade varit öppet hade jag nog fått sova på altanen..... Haha. Ibland har man tur.

Idag blir det Anna. Förhoppningsvis blir det som jag hoppas på. Men annars blir det någon annan dag.

Ha en bra dag.



Without you there's one piece missing...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0